|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
То що ж відроджуємо? IP: 77.52.102.---
23.07.08 16:30
___wik9
Зробив для себе відкриття - на цьому порталі можна зустріти і таку фігню :)))
IP: 91.124.107.---
22.07.08 01:23
___бісмілла
автор - або повний тормоз , або чергова продажна шістка. до чого тут єврпоа й решта нісенітниць? невже Вам не зрозуміло, що батурин відновлюють як символ-двигун у нинішній холодній чи негласній війні з росією? причому відроджується знищений символ. він спонукатиме розумних людей до дій дужче за всякі недолугі культ-проекти від дурних авторів на кшталт автора цієї статті.
IP: 194.44.188.---
07.07.08 14:40
___m11111
краще б написав: для чого гроші тратять замовники його статті? Невже нема інших - благородніших цілей капіталовкладення... Запроданство нищило Україну тоді - і тепер...
IP: 83.170.240.---
19.06.08 16:26
___Заграва
Автор, щось не пригадую твого волання "що відроджуємо?!" коли в Одесі а потім в Криму ставили пам"ятники Катерині ll. Де був твій голос? А тут сполохався, вилупок яничарський.
IP: 195.177.222.---
19.06.08 15:11
___kpa
Мокрому
Не надо путать возрождение культуры, духовности и патриотизма с гнусным дерибаном бюджетных и "благотворительных" денег себе любимому в карман. США например заморозило строительство памятника Вашингтону лет на 30 пока не разобрались с гражданской войной и ее последствиями. А Ющер готов нас всех на навоз перевести чтоб карманы набить и на фронтоне какойнить свеже слепленной псевдоисторической будивли покрасоваться. Живые и с культурой мы ему не нужны, он очень ущербно смотрится на наш IP: 195.78.69.---
19.06.08 14:24
___сухий
Черговий Кремлівський запроданець доказує нам, що нам не потрібні пам"ятки культури, сама культура і, щоправда цей не сказав, що й мова не така і не потрібна, однак останнє вже кажуть інші, бо там розподіл обов"язків. І що характерно - Москва свою імперську тактику не міняє сторіччями - наймає холуїв переважно з українськими прізвищами. Чомусь моськи думають, що ми за 300 років не навчились відрізняти іуд від нормальних людей.
IP: 194.44.193.---
19.06.08 13:36
___777888
Якщо афтар--членосос не зрозумів для чого відроджуються національні святині, то йому слід було б знову сісти за парту і за підручники, а не скиглити для чого це.
IP: 77.123.201.---
19.06.08 13:11
___vic05
п.с. ви давно були в Українському художньому музеї? (до речі, творіння геніального Городецького, якщо не помиляюсь) я - недавно. подивіться, в якому стані там леви біля входу. далі нема чого говорити... це - зараз - і є український Лувр - головний художній музей країни. подивіться лишень, в якому він стані! давайте говорити про конкретні речі, а не традиційно мазохістськи завивати про Катерину, татар та інше.
IP: 77.123.201.---
19.06.08 13:06
___vic05
motiv та інші - попустіться, не ображайте автора. він має рацію. зайдіть, наприклад, до Маріїнського парку, подивіться, в якому стані Маріїнський палац, обнесений страхітливим зеленим парканчиком. на реставрацію начебто - НЕМАЄ ГРОШЕЙ! про справжній стан українських пам"яток можна зокрема дізнатися тут: .castles.com.ua
ніхто з тих, хто тут критикує бездумне (або злочинне) закопування грошей у Батурині та Арсеналі, не виступає проти культурного відродження як такого IP: 194.44.219.---
19.06.08 12:59
___motiv
Ще раз по темі.
"Історію неможливо переписати..." БРЕХНЯ! Її весь час переписують. А деякі фігури, напр., Катерина ІІ, планово фальшувала. Повигрібала літописи з монастирів, втаємничила, щоб ніхто правди не прочитав. Посадила комісію - писати Історію Російської Імперії. Княжу добу Київської Русі привласнили, а Гетьманщину принизили, як могли. Це, до речі, не Катерина придумала - історію фальшувати. Це ще китайські імператори робили. Поцікавтеся фактами, панове! IP: 77.121.113.---
19.06.08 12:58
___bahar
Автору: не вчасно, те ті акценти, не там і не ті теми підіймаєте.
IP: 195.78.69.---
19.06.08 12:50
___сухий
19.06.08 10:53___kpa
А я Вам тоже про систему расскажу. Московские монголо-татары памятники не только у себя ставят, но и нас своей Екатериной забросали - скоро нам на головы начнут её клеить. Это та Екатерина, что выселяла моих предков - казаков со своих земель. Так что будем ставить памятники своим героям, а не монголо-татарам т. к. фашисты по сравнению с москалями - просто отдыхают. Как раз это и рассказываем своим детям - чтобы помнили и не повторяли ужасную историю с "братьями". IP: 194.44.219.---
19.06.08 12:49
___motiv
Автор не цікавиться тим, що відбувається в Україні з іншими пам'ятками. Думаєте, вони гинуть? Дарма так думаєте. Любим відпочивати, мандруючи Україною. То що би знали: майже всі замкові руїни, а також ціленькі замки, які ми відвідали на Волині, Тернопіллі, Прикарпатті потихеньку реставрують, розчищають, готують до відвідування, формують музейні експозиції. ТОЖ АВТОР ПРОСТО БРЕШЕ, що Батурин - єдине, куди гатять гроші.
Собака бреше - караван іде. IP: 193.17.216.---
19.06.08 12:12
___saddmm
Всі негативні "міркування" повязані виключно з тим, що памятник нагадуватиме про звірства москалів. Хіба це можливо? Найдобріший народ в світі, а вирізував всіх людей (дітей, жінок та немічних), наче фашисти. От і всі підвалини авторських та інших розмірковувань.
IP: 195.43.43.---
19.06.08 11:52
___AdamO
Згоден цілком з автором. Від храму Артеміди у Ефесі, спаленого Геростратом нічого не залишилось, пару камінців приставлено винятково для туристів, але ж нікому ні з турків, ані з греків не спадає на думку відновити цей храм...
http://www.prevedgame.ru/in.php?id=764394 IP: 193.111.50.---
19.06.08 11:39
___Соловей
Звичайно, відроджуємо.
Відродження історичних пам'яток - це символ відродження України. Чомусь Ви не обурювались, коли в Одесі та Севастополі ставили пам'ятники Катерині. Чи ви вважаєте, що це нормально? Ага, подумайте. Слава Україні! Слава Героям! IP: 195.78.69.---
19.06.08 11:05
___сухий
Так! Відроджуємо однозначно. А якщо Вам, пане автор, немає чого відроджувати і це не подобається - можете їхати до монголо-татар - там зараз старанно відроджують Золоту Орду.
IP: 195.177.222.---
19.06.08 10:53
___kpa
В госпиталях есть система сортировки раненых, кому оказывать помощь в первую очередь тем кому быстрая и не очень затратная помощь поможет избежать серьезных рисков. В нашем случае чмо которое у нас числится президентом требует начать с оживления покойника, когда кругом куча раненых, которых можно спасти и даже весьма ограниченными ресурсами, но на этом денег не сделаешь, иное дело закапывать миллионы в арсеналы с батуриными. Так что ничего личного - реставрация по-украинсти не отстрою так сопру
IP: 80.93.122.---
19.06.08 10:17
___Enki
Для maloy
Да, похоже, это до вас не доходит. Новострои, говорите? Так в нашей архитектуре почти все - новострой. Возьмите храм св. архистратига Михаила в Выдубецком монастыре (в его нынешнем виде). Тоже ведь новострой, за исключением фундамента. Неужто, вы думаете, что когда его восстанавливали (кажись в 17 в.), то полностью повторили первоначальное творение Петра Милонега? :) Cогласен лишь с одним, что новострой в Батурине нужно по возможности свести к минимуму и никаких пафосных монументов. IP: 62.16.13.---
19.06.08 10:06
___Григорий_из_Одессы
Или лучше ставить памятники Катерине?
IP: 62.16.13.---
19.06.08 10:03
___Григорий_из_Одессы
Согласен с мнением, что автор - ... не хочется повторять.
"Будемо "відроджувати" столицю Богдана Хмельницького Чигирин,". А почему бы и нет? IP: 193.47.85.---
19.06.08 09:34
___maloy
Для семафора и Enki
Если не доходит, повоторю прозвучавший уже несколько раз вопрос в очередной раз: какое отношение имеют новостройки в Батурине к возрождению исторического наследия? Многих зданий нету ни руин, ни даже сколько-нибудь сохранившихся зарисовок. По каким таким данным их "восстанавливают"? Ваши примеры с Петродворцом, Кремлем, Королевским замком несостоятельны - во всех случаях были как минимум руины, а в остальных случаях - сохранились в огромном (!) количестве эскизы. IP: 80.93.122.---
19.06.08 08:55
___Enki
Автор - полный идиот. Если следовать его логике, то полякам вовсе не следовало отстраивать после Второй мировой Варшаву, на 90% лежавшую в руинах, особенно ее историческую часть - Старый город. И, представьте себе, они все же набрались наглости отстроить заново все свои святыни: Дворцовую площадь, Королевский замок, колонну Зигмунта III Вазы... даже старейший кафедральный собор св. Яна ХIII в. Не, ну не варвары?
УП, если вы там все -идиоты, как этот автор, то можете меня забанить.Сочту за честь IP: 77.121.235.---
19.06.08 00:46
___Окраинец
2 семафор
Кстати, свиньи, перекапывая землю меж корнями дуба, способствуют росту дерева ;) IP: 77.52.242.---
19.06.08 00:24
___семафор
Автор! Посоветуйте россиянам не восстанавливать Петродворец. Да и Кремль привести назад к тому виду в каком он был лет двести-триста назад (сразу после Наполеона, желательно).
Можно также выдвинуть туркам претензии по поводу перестройки Софии. Да и многое другое. А тем, кто тут повествует об Украине без исторических примочек, желательно пройти все-таки обучение в 6-7 классе и прочитать все-таки басню о свинье и желудях. IP: 213.154.206.---
18.06.08 22:32
___acrobat_reader
2 kod & R. ви неуважно читали, нажаль. Питання - чому руйнуються та паплюжаться справжні пам'ятки? Чи не краще використати кошти сперше на врятування того, що можна ще врятувати? Риторичні запитання..
IP: 77.121.235.---
18.06.08 22:30
___Окраинец
Я полностью согласен с автором - маразм на Банковой крепчает. К сожалению эта тенденция характерна не только для Банковой и гаранта, но также и для "пересічних" комментаторов УП.
Господа, неужели вам непонятно, что "видроджэння" Батурина, а попросту псевдоисторический новострой, никакого отношения к возрождению Украины не имеет. Возрождение Украины - это возрождение экономики и науки и только потом национальные примочки. Сейчас же нацсвидомые старания Ющенка напоминают припарки мертвому. IP: 193.124.59.---
18.06.08 20:49
___kod123
"18.06.08 19:08___Ruzhyn
Комусь дуже хочеться щоб Україна не відродилася.. Своєрідний підбір авторів на "Українській правді". У більшості статті є антиукраїнськими... Не подобається Україна? хочеться "цивілізації"? Вперед в цивілізований італійський Неаполь з його сміттєвими кучугурами.... Навчіться поважати Україну. Дістали вже зі своїми соплями." Согласен. IP: 82.144.197.---
18.06.08 19:08
___Ruzhyn
Комусь дуже хочеться щоб Україна не відродилася.. Своєрідний підбір авторів на "Українській правді". У більшості статті є антиукраїнськими...
Не подобається Україна? хочеться "цивілізації"? Вперед в цивілізований італійський Неаполь з його сміттєвими кучугурами.... Навчіться поважати Україну. Дістали вже зі своїми соплями. Дуже схоже що автор отримав інструкції з Кремля - паскудити все, що відроджується.. IP: 77.123.120.---
18.06.08 18:01
___Киевлянин65
Петро! Со всем уважением.... Неужели Вы не в курсе, что не важно, что мы возрождаем, а важно - для кого (очень и очень лично) мы это делаем?)))
:-) IP: 194.63.142.---
18.06.08 17:08
___Хархама
Вопросы видродження духовности относятся к исключительной компетенции гаранта конституции. Видимо, в стране грядет очередной политический кризис.
IP: 77.123.201.---
18.06.08 17:03
___vic05
у прєза є "патєшниє прожекти" - Батурин, Арсенал і т.п. як колись у Петра були патєшниє полки. за ті кошти, що просираються/розкрадаються на це, можливо відреставрувати та врятувати сотні справжніх історичних та культурних пам"яток
IP: 193.23.53.---
18.06.08 17:01
___Павлунчик
Не согласен с автором. Наша рушеная-перерушенная Украина должна возвращать памятники истории и архитектуры из небытия.
IP: 77.239.179.---
18.06.08 16:24
___кро
.
Думаю, тут щось родом із дитинства ;-) Згадаймо, як той же Омельченко заставив двома десятками лядських воріт, хвігур та стовпів увесь майдан Незалежності . IP: 193.138.246.---
18.06.08 15:55
___Северянин
Автору - У ВАЮ к историческим памятникам такое же отношение как к диснейдендам. может у него в семье неисправным GPS пользуются, вот и перепутались традиции и континенты...
|
![]() ![]()
Віктор Янукович: мільйонер із "трущоб"
Президентская гонка: стартовые позиции ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|